ثبتِ نام ۲ اسپانسر روی پیراهن تیم‌ها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ثبتِ نام ۲ اسپانسر روی پیراهن تیم‌ها
نوشته شده در جمعه 10 مرداد 1393
بازدید : 514
نویسنده : AmirAli
 
تیم‌های راه‌آهن و استقلال در حالی عصر امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که هر دو تیم روی پیراهن‌شان نام دو اسپانسر نقش بسته بود. همین مسئله سوژه پرسش خبرنگاران از غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی این دو تیم شد.
 
خبرگزاری تسنیم: تیم‌های راه‌آهن و استقلال در حالی عصر امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که هر دو تیم روی پیراهن‌شان نام دو اسپانسر نقش بسته بود. همین مسئله سوژه پرسش خبرنگاران از غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی این دو تیم شد.

بهروان در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: ما پیش از بازی متوجه این موضوع نشدیم اما موضوعی که شما (خبرنگاران) مطرح کردید قابل پیگیری است و نقش بستن نام دو اسپانسر روی پیراهن هر تیم ممنوعیت دارد.

وی با طرح این موضوع که در لیگ‌های مطرح دنیا هیچکدام از تیم‌ها از نام دو حامی مالی روی پیراهن خود استفاده نمی‌کنند،‌ خاطرنشان کرد: این مسئله موضوعیت قانونی دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به خبرنگاری که پرسید، چرا پیش از بازی لباس دو تیم را چک نکردید، گفت: این کارها عمدتاً وظیفه روابط عمومی است. من قبل از بازی اینقدر مشغله داشتم که نتوانستم این کار را انجام دهم.

بهروان با پذیرش اینکه در روز نخست فصل چهاردهم لیگ برتر در امر برگزاری برخی دیدارها کاستی‌هایی بوده است، افزود: اگر حافظه شما یاری کند، در سال‌های اخیر حتی برای گفت‌وگوی خبرنگاران با مربیان و بازیکنان محل خاصی وجود نداشت اما این مشکل کم کم برطرف شد.

وی با یادآوری اینکه سازمان لیگ در روزهای اخیر نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات مالکیت باشگاه راه‌آهن به کار بسته است، گفت: همانطور که گفتم در امر برگزاری دیدار راه‌آهن - استقلال کم و کاستی‌هایی وجود داشت اما ما یکسری اولویت‌ها را مدنظر داشتیم که تلاش کردیم آنها را برطرف کنیم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بزرگترین حماقتِ انسان در زندگی ، لبخند زدن به کسی است که ارزش نگاه کردن هم ندارد !

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

تصاوير زيباسازی|www.takwab.ir|تصاویرعاشقانه