تیم ملی والیبال بامداد فردا به آمریکا می‌رود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تیم ملی والیبال بامداد فردا به آمریکا می‌رود
نوشته شده در پنج شنبه 16 مرداد 1393
بازدید : 513
نویسنده : AmirAli
 
آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران قبل از اعزام به اردوی آمادگی آمریکا امروز (سه‌شنبه) برگزار شد.
 
آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران قبل از اعزام به اردوی آمادگی آمریکا امروز (سه‌شنبه) برگزار شد.

تیم ملی والیبال ایران بامداد فردا (چهارشنبه) راهی شهر لس‌آنجلس آمریکا می‌شود. آخرین تمرین تیم ملی والیبال قبل از اعزام به آمریکا ظهر امروز با حضور کلیه بازیکنان و کادر فنی با نظارت اسلوبودان کواچ برگزار شد.

در تمرین امروز تمرکز تمرینات روی کار با وزنه بود و سپس مرور کارهای تاکتیکی در برنامه ملی‌پوشان قرار داشت اما محمد موسوی و سعید معروف فقط تمرین وزنه کردند و کواچ به آنها استراحت داد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 3 و 15 دقیقه بامداد فردا (چهارشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی آمریکا می‌شود. بازیکنان، مربیان و کادر همراه تیم ملی والیبال ایران از تهران راهی فرانکفورت و از این شهر به نیویورک و سپس لس‌‎آنجلس سفر خواهند کرد تا اردوی برون مرزی خود را در این شهر ایالات متحده دایر کنند.

این اردو در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی والیبال برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی مردان 2014 جهان برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون والیبال آمریکاست.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از هشتم شهریورماه با حضور 24 کشور در چهار گروه آغاز می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های ایتالیا، آمریکا، فرانسه، پورتوریکو و بلژیک همگروه است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بزرگترین حماقتِ انسان در زندگی ، لبخند زدن به کسی است که ارزش نگاه کردن هم ندارد !

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

تصاوير زيباسازی|www.takwab.ir|تصاویرعاشقانه