گروه سفرهای الیت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گروه سفرهای الیت
نوشته شده در پنج شنبه 23 مرداد 1393
بازدید : 507
نویسنده : AmirAli
 
فرانسه با عنوان رسمی جمهوری فرانسه کشوری است واقع دراروپای غربی. پایتخت این کشور پاریس و زبان رسمی آن فرانسوی است. جمعیت کشور فرانسه ۶۵ میلیون نفر و واحد پول آن یورو است.
 
گروه سفرهای الیت

Turkey
گروه سفرهای الیت


هتل رویال آسارلیک بدروم ترکیه


این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد. هتل رویال آسارلیک بدروم ترکیه دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , استخر سر پوشیده می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند.  این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است زمین بازی کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد.  قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. مسافران می توانند مدتی را در باغ به استراحت بگذرانند و پس از عبور از باغ به سواحل دریا می رسند.



FRANCE
گروه سفرهای الیت

فرانسه با عنوان رسمی جمهوری فرانسه کشوری است واقع دراروپای غربی. پایتخت این کشور پاریس و زبان رسمی آن فرانسوی است. جمعیت کشور فرانسه ۶۵ میلیون نفر و واحد پول آن یورو است. فرانسه بزرگ‌ترین کشور اروپای غربی و بعد ازاوکراین دومین کشور بزرگ قاره اروپا است.این کشور با کشورهای بلژیک،لوکزامبورگ،آلمان،سوئیس،ایتالیا،موناکو،آندورا و اسپانیا مرز زمینی مشترک دارد. در سال 2012، تعداد 83 میلیون توریست به فرانسه سفر کرده‌اند که این تعداد بیشترین در میان کشورهای جهان بوده‌است. درآمد فرانسه از این تعداد توریست برابر ۴۶٫۳ میلیارد دلار بوده‌است. این کشور 37 سایت توریستی دارد که در یونسکو به ثبت رسیده است.

پاریس

پایتخت کشور فرانسه است.رود زیبای سن از میان این شهر می گذرد. پاریس یکی از شهرهای پیشروی جهان در زمینه‌های اقتصاد، فرهنگ، هنر،سیاست،تحصیل،تفریحات،مد و علم است. پاریس را در کنار لندن،توکیو و نیویورک،یکی دیگر از ابر شهرهای جهان می‌نامند. پاریس بزرگ‌ترین شهر اقتصادی اروپا و پنجمین شهر اقتصادی جهان از نظر سطح تولید ناخالص داخلی است. این شهر میزبان شماری از برجسته ترین سازمان‌های بین‌المللی هم‌چون یونسکو،سازمان همکاری اقتصادی و توسعه و اتاق بازرگانی بین‌المللی است
جمعیت شهر پاریس حدود ۲٬۱۶۴٬۹۹۴ تن است ولی جمعیت این شهر همراه حومه آن به حدود ۱۲ میلیون نفر می‌رسد و یکی از پر جمعیت‌ترین شهرهای اروپا به شمار می‌رود. پاریس از شناخته ترین مقصد های گردشگران جهان است. سالانه حدود ۴۵ میلیون نفر توریست از پاریس دیدن می‌کنند. تعداد زیادی از آثار دیدنی، موسسات و پارک‌های مشهور جهان در این شهر قرار دارند. پاریس همچنین با دارا بودن ۴۷۸٬۰۰۰ درخت سرسبزترین پایتخت اروپا می‌باشد. پاریس دارای آب و هوایی اقیانوسی است و تحت تاثیر جبهه‌های هوای اقیانوس اطلس شمالی قرار دارد.

گروه سفرهای الیت

نیس

نیس با 400000 نفر جمعیت،از معروف ‌ترین شهر های فرانسه واقع در جنوب شرق این کشوراست. نیس شهری توریستی، تفریحی، فرهنگی، و در عین حال محل اختراع و تحقیق و بازرگانی است.بسیاری از مدارس عالی با دوره‌ های تخصصی در نیس هستند، مانند مدرسه عالی علوم انفورماتیک، مدرسه عالی ملی معدن پاریس و کنسرواتوار هنر . نیس را در دنیا به منظره‌های زیبایش می‌شناسند؛ به ساحل‌های شلوغش؛ آفتاب‌ بی‌نظیرش؛ به توریست‌هایش از سراسر دنیا.خیابان پرومناد Promenade des Anglais  خیابان فوق‌العاده‌ای‌ که به موازات ساحل برای پیاده‌روی و دوچرخه سواری کشیده شده، بهترین شروع است برای نیس‌گردی. پرومناد به پیاده‌رُویِ بزرگی می‌ ماند با نخل‌های بزرگ؛ یک سمتش دریاست و سمت دیگرش شهر. هر ساعت از شبانه‌روز که به آن‌ جا بروید، پر از توریست‌، دوچرخه‌ سوار و اسکیت‌ سوار هایی ‌ست که های و هوی عجیبی به پیاده ‌رو داده‌اند.
نیس شهر شنا و آفتاب است. ساحل های سنگی و ماسه‌ای نیس در نوع خود در دنیا از رویایی ‌ترین‌ ها هستند. شنا کردن در مدیترانه و خوابیدن روی ماسه‌های داغ ساحل، هدف اصلی سفر بسیاری از توریست‌ های نیس است. رستوران ‌های لوکس پرومناد و پلاژهای اختصاصی‌ شان منظره‌ ی ساحل را جذاب ‌تر و شلوغ ‌تر کرده ‌است.
منطقه نیس قدیم، خیابان‌های باریکی دارد به سمت مراکز خرید، رستوران‌ ها، کافه‌ ها وبازار گل کور سالِیا، این بازار، ملغمه ‌ی زیبایی ‌ست از عطر رویایی گل ‌ها و میوه‌ ها و خوراکی ‌ها و پنیر های مخصوص فرانسوی. توریست ها می‌توانند ساعت ‌ها در بازار راه بروند، برای خود حلقه‌ی گل بخرند، خوراکی‌های کوچک را تست کنند و به مغازه‌ های سوغاتی فروشی سری بزنند. نیس از محبوب ‌ترین شهرهای توریستی دنیاست و خوبی ‌اش این است که به دلیل آب و هوای مدیترانه ‌ایش، هر چهار فصل سال گرم و رویایی ‌ست.

ITALY
گروه سفرهای الیت

ایتالیا کشوری در جنوب اروپا و پایتخت آن شهر رم می باشد. این کشور از شبه‌جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردِنی در دریای مدیترانه تشکیل شده‌است. امروزه ایتالیا کشوری توسعه‌یافته است و جزو هشت کشور صنعتی جهان به‌شمار می‌آید. واحد پول این کشور یورو و زبان رسمی آن ایتالیایی است. جمعیت ایتالیا 60 میلیون و ششصد هزار نفر است و 92 درصد مردم آن مسیحی هستند. ایتالیا پنجمین کشور پرجمعیت اروپا و ۲۳امین کشور پرجمعیت دنیا است. ایتالیا آب‌وهوای معتدل فصلی دارد و آب‌وهوای مناطق ساحلی آن با شرایط هوایی کوهستان‌های داخلی تفاوت زیادی دارد.
کشور مستقل بسیار کوچک به نام واتیکان در درون خاک ایتالیا قرار دارد و یک تکه از خاک ایتالیا نیز بیرون از خاک اصلی این کشور و در سوئیس قرار دارد که کامپیونه دیتالیا نامیده می‌شود.رم، پایتخت ایتالیا، به عنوان پایتخت امپراتوری روم و اقامتگاه پاپ، برای سده‌های پیاپی از مراکز سیاسی و مذهبی تمدن غرب بود.پس از فروپاشی امپراتوری روم، منطقه ایتالیا به مناطق و شهرهای خودگردان بسیاری تقسیم شده‌بود (ازجمله جمهوری ونیز و دولت کلیسا) ولی واحدهای مختلف سیاسی در منطقه ایتالیا در سال ۱۸۶۱ متحد شده و کشور کنونی ایتالیا را به‌وجود آوردند.
این کشور با کشورهای زیر مرز مشترک دارد :
اتریش : ۴۳۰ کیلومتر
فرانسه: ۴۸۸ کیلومتر
واتیکان: ۳٫۲ واتیکان در داخل شهر رم پایتخت ایتالیا قرار دارد
اسلوونی: ۲۳۲ کیلومتر
سوئیس:  ۷۴۰ کیلومتر

گروه سفرهای الیت

رُم
با جمعیت 2.7 میلیون نفر، پر جمعیت ترین شهر ایتالیا و چهارمین شهر پر جمعیت اروپا به حساب می اید. رم در کنار رودخانه تِوِره و در نزدیکی دریای مدیترانه قرار گرفته است. کشور واتیکان در درون شهر رم قرار گرفته است. رم، اولین مقصد توریست‌ها در اروپا، شهر مجسمه‌ها و کلیساها است. شهر میکل‌آنژ و داوینچی. دیدار از شهر رم ، دیدار از بزرگ‌ترین موزه‌ی بی سقف دنیا است.  رم را در دنیا با تاریخ هزارساله‌اش می‌شناسند و فرهنگ ایتالیاییش، مردمان خونگرمش، پیتزا و پاستا و بستنی‌اش و دست‌فروش‌ها و کلیساهایش. در دنیا به او لقب شهر ابدی داده‌اند. رم زیبا، زنده و تودرتو است و به دلیل آب و هوای خوبش در هر فصل سال پر از توریست است. حضور دائمی توریست‌ها و بناهای تمدن کهن است که شهر را ابدی و ازلی جلوه می‌دهد.  در سال  ۲۰۰۷رم یازدهمین شهر توریستی دنیا، و سومین در اروپا و اولین در کشورایتالیا شناخته شد.معروف‌ترین بنای رم، بنای مشهور کولوسئوم که به ایتالیایی کولوسِئو تلفظ می‌شود، آمفی تئاتر روم باستان است؛ همان جایی که گلادیاتورها با یکدیگر و با شیرها می‌جنگیدند. کلوسئوم در لغت به معنای جایگاه بزرگ است؛ نامی که به حق برازنده این بنای تاریخی است. کلوسئوم آمفی تئاتری ٥٠ هزار نفری‌ست با ٨٠ در ِورودی. با وجود این‌که قسمت‌هایی از آن در زلزله از بین رفته، یکی از شاهکارهای مسلم مهندسی است. این بنا پرطرفدارین مکان توریستی رم و یکی از عجایب هفت گانه جدید است!
از جاذبه‌های منحصر به فرد رم، قرار داشتن کشور واتیکان، مرکز مذهبی کاتولیک های جهان در دل شهر است. واتیکان بالای تپه‌ای در مرکز رم قرار دارد، ولی دولت مستقلی‌ست که به وسیله‌ی پاپ، رهبر کاتولیک‌های جهان، هدایت می‌شود. وارد شدن به واتیکان شرط پوشش مناسب دارد. ورود با شلوار و دامن کوتاه و پیراهن آستین کوتاه هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان ممنوع است! پس از ورود به واتیکان اولین چیزی که به چشم می‌آید عظمت میدان سن پیتر است با ستون‌های عظیم و فضای بزرگش و صلیب وسط میدان (اوبِلیسکو) که مطالبی از کتاب مقدس رویش حکاکی شده.

گروه سفرهای الیت


ونیز
جزیره‌ای در شمال ایتالیا که در میان دریای آدریاتیک قرار گرفته‌است و بصورت مجموعه ای از جزیره‌های کوچک است، این جزیره‌ها به وسیلهٔ کانال‌هایی از هم جدا شده‌اند و تردد در شهر به وسیله قایق صورت می‌گیرد. شهر ونیزبا 280000 نفر جمعیت یکی از شهرهای معروف توریسی جهان است و سالانه میلیون‌ها گردشگر از این شهر بازدید میکنند. از دیدنی‌های این شهر می‌توان به میدان سن مارکو محل دفن یکی از حواریون حضرت مسیح به نام سن مارکو اشاره کرد. شهر ونیز به خاطر شکل عجیب و همچنین تعدد آثار تاریخی و هنری و معماری در لیست میراث جهانی یونسکو نیز قرار گرفته که همین امر موجب شده سالانه میلیونها نفر(بیست میلیون به طور تخمینی) از سر تا سر جهان برای دیدن این شهر زیبا به ایتالیا سفر کنند. فاصله ونیز به رم 530 کیلومیتر میباشد که در تورهایمان برای انتقال از/به رم از قطار فرست کلاس استفاده میکنیم.

میلان
شهری در شمال ایتالیا و دومین شهر بزرگ این کشور. این شهر در دشت لومباردی قرار دارد. جمعیت میلان همراه با حومه حدود 1300000 برآورد می‌شود. میلان شهر مد ایتالیا و مرکز اصلی مد درایتالیا است و معروف ترین شرکتهای مد جهان مانند : آرمانی , ورساچه , پرادا , دولچه و گابانا و ... همچنین کمپانی معروف ری بن در میلان وجود دارد شهر میلان در کنار پاریس، لندن، توکیو و نیویورک بعنوان پایتخت مد در جهان مطرح شده‌است. گرچه شهرهای بزرگ دیگری همچون رم و فلورانس نیز در زمینه مد فعال هستند اما میلان بعنوان شهر مد در سطح ایتالیا شناخته شده‌است. فاصله میلان به رم 580 کیلومیتر میباشد که در تورها معمولا از قطار فرست کلاس استفاده میشود.

گروه سفرهای الیت

فلورانس
فلورانس شهری زیبا، تاریخی و خوش آب و هوا در شمال ایتالیاست، با جمعیت حدود 400000 نفر. گردشگران در فلورانس می توانند یکی از شگفت انگیزترین معماری های اروپا را به تماشا بنشینند. صومعه معروف دومو (Dome) که توسط فیلیپو برونلسکی (Filippo Brunelleschi) معمار مشهور ایتالیایی در قرن پانزدهم ساخته شده و در زمان ساخت، بزرگترین عمارت ایتالیا به شمار می رفت، از جمله جاذبه های فلورانس به شمار می رود.کلیسای جامع فلورانس که به سبک معماری گوتیک ساخته شده نیز همینطور. گردشگران برای بازدید از رودخانه آرنو با آن مناظر و چشم اندازهای زیبا و پل های متعددی که بر روی آن بنا شده، بی تابند.
میدان میکل آنژ که در بالای تپه مشرف به شهر قرار دارد، جایی است که با قرار گرفتن بر آن می توان تمام فلورانس را زیر پا مشاهده کرد. پل زیبا و باستانی پونته ویکینو (Ponte Vecchio) که بر روی رودخانه آرنو کشیده شده است، یکی از محبوب ترین پل های قدیمی در ایتالیاست. این پل که بیشتر به یک خیابان شباهت دارد تا پل، از جاذبه های مهم گردشگری فلورانس محسوب می شود. دالان واساری (Vasari Corridor) نیز به جای خود تماشایی است و مورد علاقه توریست ها.

ناپل، کاپری، سورنتو

معمولا در تورها ، گشت ناپل کاپری و سورنتو به صورت یک گشت تمام روز انجام میشود، به این شکل که صبح زود از رم حرکت به سمت ناپل با اتوبوس که حدود 2.5 ساعت طول میکشد.  سپس یک گشت عبوری از شهر ناپل فقط توقف برای عکس) و حرکت به سمت بندر جهت سوار شدن به کشتی به سمت جزیره کاپری (طول مدت یک ساعت)، سپس گشت جزیره و صرف ناهار ( به عهده خود مسافر) و بعد از ناهار حرکت به سمت سورنتو با کشتی ( طول مدت یک ساعت) سپس گشت شهر سورنتو و حرکت به سمت رم با اتوبوس حدود 3 ساعت.
 
ناپل
با حدود یک میلیون نفر جمعیت، سومین شهر بزرگ ایتالیاست. شهر ناپل مرکز اقتصادی و فرهنگی جنوب ایتالیاست. این شهر در آغاز یک شهرک یونانی به نام نئوپولیس بود و بعدها تحت تسلط امپراتوری روم درآمدبسیاری از ساکنان ناپل، ایتالیایی را به شدت با لهجه‌ای متفاوت از ایتالیایی استاندارد صحبت می‌کنند.
ناپل بر سراشیب کوهپایه‌های رشته کوهی قرار کرفته است که خلیج ناپل را در دهانه دریای مدیترانه، محصور می‌کند. آتشفشان وزوو از شهر قابل مشاهده‌است. ناپل علاوه بر یک بندر بزرگ برای کشتی‌های مسافری و تجاری، چندین بندر کوچکتر برای کشتی‌های ماهیگیری و تفریحی دارد. ناپل به جهت زندگی رنگین خیابانی، غذاها (محل پیدایش اسپاگتی و پیتزا) و ترانه‌هایش بالاخص سبک بل کانتو معروف است.
فاصله ناپل به رم 225 کیلومیتر میباشد.

جزیره کاپری
در جنوب ایتالیا در ورودی خلیج ناپل و نزدیک شهر ناپل واقع شده است.این جزیره دارای شش کیلومتر طول و حداکثر دو ونیم کیلومتر عرض است. ارتفاع صخره‌های آهکی آن به 275 متر می‌رسد و مرتفع‌ترین نقطه جزیره از سطح دریا 586 متر است.در غرب شهر غار آبی (Grotta Azzurra) واقع شده که غار بزرگی است که ورودی آن از دریا بیش از یک متر ارتفاع ندارد، اما داخل آن بسیار باشکوه است. تنها هنگام آرام بودن دریا ورود به این غار با قایقهای کوچک عملی است. این غار بیضی شکل ارتفاعی معادل 12 متر دارد. طول آن 50 متر و بزرگ‌ترین عرض آن نیز 30 متر است. عمق آب در داخل غار 15 متر می‌باشد.گردشگری اصلی‌ترین منبع درآمد جزیره‌نشینان است.

سورنتو
شهری با حدود 20000 نفر جمعیتب. شهری لب دریا ولی بدون سواحل شنی، با سخره های زیبا و مناظر چشم نواز. مرکز پرورش لیمو ترش و چرم.فاصله سورنتو به رم 263 کیلومیتر میباشد و برگشت در ترافیک روان 3 ساعت.
ریمینی، شهری با 200000 نفر جمعیت در شمال شرق ایتالیا. با سواحلی بی نظیر از دریای آدریاتیک به طول 15 کیلومتر با بیش از هزاران هتل ، رستوران، بار و دیسکو. فاصله تا رم 249 کیلومتر.

گروه سفرهای الیت

www.tourselite.com



:: موضوعات مرتبط: گردشگری: جهانگردی& ایرانگردی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بزرگترین حماقتِ انسان در زندگی ، لبخند زدن به کسی است که ارزش نگاه کردن هم ندارد !

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

تصاوير زيباسازی|www.takwab.ir|تصاویرعاشقانه