حیوانات انگشتی! +عکس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حیوانات انگشتی! +عکس
نوشته شده در یک شنبه 18 آبان 1393
بازدید : 350
نویسنده : AmirAli
از درست کردن مجسمه حیوانات با لاستیک خودروها گرفته تا ایجاد باغ وحشی با استفاده از قوطی ها فرسوده، همه چیز خلاقانه و خاص است. اخیرا نیز خاویر، هنرمندی از کشور اکوادور تصاویری را در فضای مجازی منتشر کرده که بازخوردی باورنکردنی داشته است.
 
زیست نیوز: دنیای حیوانات همواره برای انسان ها جذاب و دوست داشتنی است، البته گروه اندکی! هم وجود دارند که از آزار تا کشتن حیوانات را بیشتر ترجیح می دهند، اما به هرترتیب این دنیا، دنیایی با زیبایی های بی انتها محسوب می شود. از حضور در طبیعت تا مشاهده تصاویر مربوط به حیوانات، روح انسان را تلطیف می کند و میل به همراهی بیشتر را در ما ایجاد می کند. در کنار این ارتباطات مستقیم و غیر مستقیم، بعضا شاهد خلاقیت هایی نیز هستیم که در نوع خود بسیار دیدنی هستند.

 از درست کردن مجسمه حیوانات با لاستیک های فرسوده گرفته تا ایجاد باغ وحشی با استفاده از قوطی ها فرسوده، همه چیز خلاقانه و خاص است. اخیرا نیز خاویر هنرمندی از کشور اکوادور تصاویری را در فضای مجازی منتشر کرده که بازخوردی باورنکردنی داشته است. مهمترین عنصر هنرمندی خاویر انگشتان دست اوست!  وی با انگیزه حمایت از حیوانات طرح های ترکیبی و البته بسیار ساده با استفاده از مداد و انگشتانش ایجاد کرده که در ادامه مجموعه وی را خواهیم دید.

حیوانات انگشتی


:: موضوعات مرتبط: جالبترین ها , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بزرگترین حماقتِ انسان در زندگی ، لبخند زدن به کسی است که ارزش نگاه کردن هم ندارد !

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

تصاوير زيباسازی|www.takwab.ir|تصاویرعاشقانه