پیتِ «پاپَتی»! +عکس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پیتِ «پاپَتی»! +عکس
نوشته شده در یک شنبه 18 آبان 1393
بازدید : 470
نویسنده : AmirAli

مرد انگلیسی بنام «پیت مکنزی» حدود 50 سال است که پاپتی راه می رود. او روزی بعد از دور انداختن کفش و جوراب هایش، گفت: «از این پس، حتی اگر بمیرم هم این آشغال ها را نمی پوشم»، و همینطور هم شد! او حتی برای مهم ترین مناسبت ها (مثل جشن عروسی اش) از پوشیدن کفش و جوراب خودداری کرد. او بخاطر این دیدگاه و رفتار عجیب و غریبش به «پیت پاپتی» مشهور شد.

«پیت» پاپَتی!

 

پیت می گوید: «من از کفش، و یا هر چیز دیگری که به پایم کنم، خوشم نمی آید. حتی در شب عروسی ام کفش نپوشیدم. همسرم فقط یکی دوبار، و دختر و نوه هایم هرگز مرا با کفش ندیده اند». او 44 سال است که ازدواج کرده و از زندگی خود بسیار راضی است. او می گوید در این رابطه همسرم هیچ مشکلی با من ندارد.

«پیت» پاپَتی!

پیت ادعا می کند که حتی در دمای زیر صفر پاهایش احساس سرما نمی کند، «اگر باور نمی کنید در سرما به پاهایم دست بزنید تا ببینید چقدر گرمند. باور کنید بخاطر پوشیدن کفش است که مردم سرما می خورند»!

کثیفی هم برای او مشکل بزرگی نیست. «مردم فکر می کنند که پاهای کثیفی دارم، اما من هر روز آن ها می شویم»! او حتی معتقد است نپوشیدن کفش باعث می شود  که همیشه پاهایش را تمیز نگه دارد.

«پیت» پاپَتی!

به نظر پیت خیلی احمقانه است که مردم از کفش نپوشیدنش تعجب می کنند. «به نظرم نباید کسی از این رفتار من ناراحت شود. گاهی حرف ها و عکس العمل های بدی از مردم دریافت می کنم. البته ناراحت هم نمی شوم. گاهی پیش می آید که به کافه می روم اما از من عذرخواهی می کنند و می گویند نمی توانیم از تو پذیرایی کنیم، چون کفش نپوشیده ای. گاهی به مکان هایی می روم که جای پای سگ بر زمین است، اما به من می گویند که تو با این پاها اینجا را کثیف می کنی».

اما هستند کسانی که با او مشکلی نداشته باشند. در بسیاری کافه ها از او به خوبی یاد می کنند و نوشیدنی مخصوصش را برایش می آورند و به او احترام می گذارند.


:: موضوعات مرتبط: جالبترین ها , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بزرگترین حماقتِ انسان در زندگی ، لبخند زدن به کسی است که ارزش نگاه کردن هم ندارد !

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

تصاوير زيباسازی|www.takwab.ir|تصاویرعاشقانه